maandag 4 mei 2009

samen lekker kniezen


Wie vandaag wat surfte tussen de verschillende blogs over jeugdliteratuur heeft gelukkig mogen merken dat hij niet alleen was met zijn verontwaardiging over de stiefmoederlijke behandeling van Onze Nationale Zender van de Gouden Uil voor jeugdliteratuur. Samen hebben we onze frustraties eens de vrije loop kunnen laten. En misschien dat Geen Mens Die Er Toe Doet het ooit zal lezen, het deed toch deugd.

Proficiat trouwens aan de makers van het kinderboekske Het geheim van de keel van de nachtegaal.

En het is aangenaam vast te stellen dat mijn voorspelling klopte.
Dan ben ik toch niet afgegaan.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb niet dezelfde voorspelling gedaan, maar had wel mijn hoop hierop gevestigd. Ben zeer verheugd dat het uitgekomen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Kinderboekske" zeg. Haha! Hilarisch!:-) Kinderboek, Ketnet, Karrewiet...:-(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Kinderboekske': ik lees het met een brede grijns :-)

    BeantwoordenVerwijderen