dinsdag 5 mei 2009

gelezen in de maand april

Telfeest! (Jaak Dreesen en Soetkine Aps) - 4+ ===
Fiet wil rennen (Bibi Dumon Tak en Noëlle Smit) - 4+ ===
Door de lens (Frank Adam en Tom Schamp) - 7+ ====
Hoe het varken aan zijn krulstaart kwam (Gerda Dendooven) - 6+ ===
Schatjepatatje (Marita de Sterck en Ceseli Josephus Jitta) - 3+ ====
Tiffany Dop (Tjibbe Veldkamp) - 12+ ===
Bevroren Kamers (Jan De Leeuw) - 14+ ===
Meneer Grijs (Paul Verrept en Riske Lemmens) - 5+ ===
Naar het ziekenhuis (Imme Dros en Harrie Geelen) - 5+ ===

3 opmerkingen:

  1. Ik volg je lijst, ben begonnen met dat varken, vond ik echt vreselijk goed, waauw! Wat betekenen jouw drie sterren? Of is dat ook al heel goed?
    Groetjes,
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat de sterren betreft volg ik ongeveer deze regels:
    - 1 ster: Was beter niet verschenen (Maar zoals je misschien merkt geef ik een boek nooit 1 ster omdat ik die boeken niet uitlees en ik alleen uitgelezen boeken beoordeel).
    - 2 sterren: Er zijn wel wat dingen op aan te merken.
    - 3 sterren: Absoluut een goed boek, niets op aan te merken. Verdient om gelezen te worden.
    - 4 sterren: Overstijgt het gewoon goede boek. Een boek met heel veel extra's. Alleen de beste schrijvers kunnen dit.
    - 5 sterren: Een volmaakt boek, dat pakt van het begin tot het einde. Puur genieten. Zoals er maar heel af en toe geschreven worden.

    Ik moet wel zeggen dat 3 sterren een categorie is waaronder ik heel veel boeken plaats.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Stefan,
    Bedankt, dat is heel erg verhelderend. Op naar het volgende lijstje ;-)
    Groetjes,
    Inge Misschaert

    BeantwoordenVerwijderen