zondag 19 april 2009

verjongd


Hoe ver kan iemand gaan? De vijftigjarige Britse Janet Cunliffe ging alleszins tot in Kroatië en had er 15.000 euro voor over om een hele reeks cosmetische ingrepen te laten uitvoeren. Haar doel? Er precies zo uit zien als haar 28-jarige dochter.

Nu kan je erover discussiëren of ze er goed uitziet of niet, maar als je mij zou vragen hoe oud de dame rechts op de foto is, zou ik haar toch schatten op... vijftig.

Reden voor heel deze kuur was het stuklopen van haar zoveelste relatie. Ik vraag me dan toch wel af of dat afspringen iets met haar uiterlijke leeftijd te maken heeft. Ik zou alleszins nooit een relatie willen met iemand die 15.000 euro wil spenderen aan facelifts. Niet alleen omwille van het geld, zo iemand lijkt me ook niet erg stabiel in het leven te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten