maandag 29 december 2008

verloren


Deze kleine advertentie stond het afgelopen weekend in Het Belang van Limburg onder de rubriek ‘verloren’. Het is leuk als je je probeert voor te stellen hoe het er bij die mensen nu in bed aan toe gaat.

Zij: Duw toch niet zo.
Hij: Maar ik duw helemaal niet.
Zij: (luider) Je duwt wel. Ik lig er bijna uit! Schuif op naar uw kant!
Hij: Maar als ik nog verder opschuif naar mijn kant dan kantelt het bed.

Zij: Haal dan die andere poot.
Hij: Welke andere poot?
Zij: Die ze gevonden hebben tussen Houthalen en Helchteren.
Hij: Maar dat is niet onze poot!
Zij: (kwaad) Het is verdomme een poot!
Hij: Maar die poot is 34 op 6 centimeter! Als ik die eronder zet dan rol jij naar mij toe!

Zij: En die poten die ze gevonden hebben tussen Houthalen en Zonhoven?
Hij: Dat waren er maar drie. En die waren 32 op 5 centimeter.

Hij: (opgelucht) Wacht eens. Als ik er twee van 32 op 5 centimeter onder het voeteneinde draai, dan hebben we vier poten.
Zij: (kwaad) Maar dan krijg ik dikke voeten!

Zij: Morgen zetten we een nieuwe annonce voor een poot van 32 op 5 centimeter.
En stop met duwen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten