vrijdag 27 november 2009

vooruit dan maar

Lettererf is ondertussen een vol jaar oud. Ik had aangekondigd er na een jaar mee te stoppen, maar kreeg toch aardig wat reacties van mensen die dat spijtig vonden. En wat doet een mens dan? Toegeven zeker...

Okée, ik ga er mee door, maar dan op mijn manier. Ik ga mezelf niet meer verplichten minstens twee keer per week iets te schrijven. Heb ik iets te vertellen, dan zal ik dat doen. Maar het probleem thuis is dat onze spruit 's morgens ontieglijk vroeg wakker wordt, waardoor we 's avonds als hij in zijn bedje ligt vaak allebei in de zetel in slaap vallen. Het bloggen schiet er dan wel eens aan in. Ik ga me niet meer in bochten wringen om dan toch iets te schrijven.

Wat je wel nog mag blijven verwachten zijn de maandlijkse lijstjes, de rubriek niet uitgelezen en af en toe een warmmakertje voor een boek dat zeker de moeite waard is.

En als iemand nog tips heeft voor een interessante rubriek, mag die het altijd laten weten.

3 opmerkingen:

  1. Late reactie, maar ik ben erg gelukkig dat je doorgaat. Je Fantasia-epos is me uit het hart gegrepen. Je boekenlijstjes en warmmakertjes zijn vrijwel altijd een schot in de roos. Je blog is heel waardevol. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen