zaterdag 15 augustus 2009

il lees Stilton! #2


Het is wat stil geweest de laatste week op mijn blog. Heeft alles te maken met die stekende keelpijn die ik tracht uit te zieken (de dokter zei 'vijf dagen' en ik zit ondertussen gvd al aan dag tien) terwijl ik ook nog onze verbouwingswerken tracht te coƶrdineren. Wat dat laatste betreft gaan we zowat naar het einde van fase 1 toe, met een nieuw dak en een nieuwe badkamer. Misschien dat ik nog sneller verhuisd raak dan dat mijn keelpijn voorbij is...

Maar niet getreurd, hier alvast een officiƫle bekendmaking. Ik heb een besluit genomen over welk boek van Geronimo Stilton ik letter voor letter ga uitlezen. Ik wil achteraf niet het verwijt krijgen dat ik er me wel makkelijk van af heb gemaakt. Daarom kies ik voor een dik boek (erger dan stekende keelpijn kan het toch niet zijn). En omdat het volgens sommigen het mooiste kinderboek aller tijden is, ga ik voor het eerste deel van Fantasia.

Maandag ga ik terug aan het werk en dan neem ik het meteen mee naar huis. En dan nog even diep ademhalen en ik begin eraan.

Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten