vrijdag 5 maart 2010

nieuwe blog


De jeugdbib van Ham heeft een hele leuke blog. Ik mag dat zeggen, want ik heb hem zelf gemaakt.
De blog is niet zozeer bedoeld voor kinderen (want kinderen bloggen volgens mij niet) en ook niet echt voor mensen zoals wij die elke dag midden in de boeken staan. Het is eerder bedoeld om mensen die elke dag tussen de kinderen staan een beetje warm te maken voor jeugdliteratuur. Er is ook een fanpagina op facebook met nagenoeg dezelfde inhoud.

De blog heeft een tijdje op proef gedraaid, maar eergisteren hebben we hem bekend gemaakt. Maar nu heb ik bezoekers nodig. Want anders moet ik hem van mijn werkgever weer opdoeken.

Dus als de bliksem naar hier om de blog te bekijken of naar hier om fan te worden via Facebook!

2 opmerkingen:

  1. Knap! Volgens mij een interessante blog voor bibliothecarissen van de jeugdafdelingen van bibliotheken. Ik zou de link naar hen doorsturen.

    BeantwoordenVerwijderen